Velkommen på CaseWare-dagen

Den 17. januar 2019 i Vejle


Vi stiller skarpt på:

  • Cloudløsningen er i luften - NYHED!
  • Præsentation af Cloud og PBC-listen
  • Tips og tricks
  • Kvalitetsmaualen
  • Karnov Business Optimiser - Integration med CaseWare - NYHED! 
Læs mere om CaseWare-dagen

CaseWare Cloud

Med CaseWare Cloud kan I have alle informationer og data samlet et sted. Det giver overblik og reducerer risikoen for fejl, og det sikrer, at alle informationer bliver opbevaret sikkert. I har mulighed for at administrere alle kundedokumenter og lave rettighedsstyring. Filerne er tilgængelige fra alle typer devices og flere medarbejdere kan have adgang til informationerne samtidig. Det sikrer, at du altid arbejder i de nyeste versioner. I kan ligeledes kommunikere direkte med kunderne og udveksle dokumenter.

CaseWare er en af verdens største udbydere af værktøjer til udførelse af opgaver inden for regnskab og revision. I takt med den digitale udvikling bliver der bedre mulighed for at koble regnskab og revision med data, analyse og rådgivning af kunder. CaseWare Cloud giver dig adgang til fremtidens værktøjer via en stærk datadrevet og fleksibel platform.

Den nuværende CaseWare løsning fungerer sammen med cloud-funktionerne. Derfor kan I tage hul på fremtiden allerede nu, og udnytte de digitale muligheder til at styrke kvaliteten, øge effektiviteten og gøre dialogen med kunderne nemmere.

Læs mere om fordele og muligheder i menuen i højre side. 

 

Grundlæggende funktioner

Forenklet klientportal

Fremme samarbejde med kunder gennem nem fildeling, kommunikation og statusrapportering.

 

Komplet Filhåndtering

Få et komplet dokumenthåndteringssystem med centraliseret datalagring og indbygget retention og backupfunktioner.