Kontakt support

  • Webinar 8. juni 2017

    Vi vil gennemgå følgende:


    CaseWares opgaveløsning (20 minutter)Få hjælp til årsafslutning med og uden kundestyring

    • Hvordan gøres det?Hvordan opdaterer du den nye fil med regnskabsbygger og revision/UG/review og assistance?
    • Hvad skal du ellers være opmærksom på?

    CW*Rådgivningsværkøjer (10 minutter)

    Få hjælp til at installere værktøjerne i CW*Rådgivning til værktøjsbiblioteket i CaseWare

    • Hvordan installeres de?
    • Hvordan sletter du tidligere værktøjer eller hvordan undgår du, at de ligger dobbelt?

    Se hele webinaret her

  • Webinar 2. marts 2017

    Vi vil gennemgå følgende:

    CW*Regnskab (15 minutter)

    • Manglende indtastningsceller i CW*Regnskab
    • Opsætning af råbalance, så nulkonti ikke vises
    • Regnskabsanalysen i revisionsprocessen stemmer ikke og leadsheets skal genindlæses.

    CW*Revision og opgaveløsning (30 minutter)

    • Rettighedsstyring og opsætning af sign-offs
    • Forklaring på, hvorfor du nogle gange signer af på alle fire sign-offs?
    • Forklaring på, hvorfor du ikke se tallene i væsentlighedsberegningen, når du har godkendt væsentlighedsvurderingen
    • Forklaring på, hvorfor du ikke kan indtaste tal direkte i væsentlighedsberegningen, og hvorfor du ikke kan indtaste efter godkendt planlægning
    • Sådan arbejder du off-line og sådan fungerer Smartsync.

    Kundestyring og opgaveoprettelse (10 minutter)

    • Få hjælp til oprettelse og dokumentation af andre opgaver fra kundestyringen, herunder værktøjer og dokumentation.

    Se hele webinaret her