Book en online-præsentation

Book en gratis online-præsentation af CaseWare Cloud og find ud af, hvordan din virksomhed kan udnytte de nye muligheder.

Book en tid i kalenderen

Kontakt

Tag det næste skridt klatre

CaseWare Cloud

Med de mange nye muligheder i CaseWare Cloud kan I styrke jeres forretning uden at gå på kompromis med kvalitet og effektivitet.  

Som CaseWare bruger er det ret let at komme i gang. Det er ikke et spørgsmål om enten eller. Det er et spørgsmål om både og. Alle opgaver, der udføres i CW*Regnskab og CW*Revision kan stadig udføres på desktop-løsningen, men ved at tilvælge løsninger fra CaseWare Cloud kan du udnytte nye funktioner, der kan styrke arbejdsprocesser, viden og effektivitet.

Samtidig giver brugen af Cloud-løsningen en række administrative og tekniske fordele. Med CaseWare Cloud kan I have alle informationer og data samlet et sted. Det giver overblik og reducerer risikoen for fejl, og det sikrer, at alle informationer bliver opbevaret sikkert. I har mulighed for at administrere alle kundedokumenter og lave rettighedsstyring. Filerne er tilgængelige fra alle typer devices og flere medarbejdere kan have adgang til informationerne samtidig. Det sikrer, at du altid arbejder i de nyeste versioner. I kan ligeledes kommunikere direkte med kunderne og udveksle dokumenter.

Den nuværende CaseWare løsning fungerer sammen med cloud-funktionerne. Derfor kan I tage hul på fremtiden allerede nu, og udnytte de digitale muligheder til at styrke kvaliteten, øge effektiviteten og gøre dialogen med kunderne nemmere.

Læs mere om fordele og muligheder i CaseWare Cloud

Læs mere om hvordan du kommer videre med Caseware Cloud eller book en online-præsentation.

 

Grundlæggende funktioner

Forenklet klientportal

Fremme samarbejde med kunder gennem nem fildeling, kommunikation og statusrapportering.

 

Komplet Filhåndtering

Få et komplet dokumenthåndteringssystem med centraliseret datalagring og indbygget retention og backupfunktioner.