Sara Sayk, produktchef


I Caseware vil vi gerne sikre os, at vi leverer de bedste løsninger og lever op til netop dine forventninger. Derfor er vi meget optaget af, hvordan vi kan blive endnu bedre.
 
Men vi kan ikke gøre det alene, og det er her, at du kommer ind i billedet. Vi har brug for dine inputs til at sikre, at vi udvikler vores produkter på baggrund af dine behov.
 
På nuværende tidspunkt har vi stor fokus på vores Cloud-produkter, og vi er nysgerrige på, hvor du ser forbedringsmuligheder. Med din feedback på alt fra design til funktioner åbner du dørene op for en optimering af vores produkter til gavn for både os men også dig selv.

Din mening er vigtig for os. Derfor søsætter vi en NPS-måling, der både indeholder en "karakter" og mulighed for at skrive hvordan du oplever løsningen. Hvad er du glad for, hvad skal vi gøre med af og hvor kan vores produkter i clouden blive bedre.

Din mening har altså betydning. Helt konkret vil din mening få betydning for, hvordan vi:

  • Designer vores Cloud-produkter
     
  • Udvikler funktioner efter behov
     
  • Vejleder i brugen af produkterne.

Vi håber således på, at du vil være med til at spille en aktiv rolle i fremtiden for vores Cloud-produkter.
Derfor vil vi i denne artikel også gøre vores bedste for at belyse hvordan og hvorledes.

Hvordan du bliver en del af udviklingen

Vi henvender os til dig, der har licens til vores Cloud-produkter – det gælder også Caseware International, UK, Nederlandene og andre distributører af Casewares produkter.
 
Er du blandt ovenstående, vil du hver sjette måned opleve, at der dukker et lille vindue op på din skærm, også kaldet en pop-up, når du første gang besøger et af vores Cloud-produkter. Denne pop-up indeholder en score, hvorpå du kan vurdere Caseware, samt en række spørgsmål.
 
Det er frivilligt, hvorvidt du ønsker at svare, men uafhængigt af, hvorvidt du lukker pop-up’en ned igen eller vælger at svare, vil du se den igen seks måneder efter. Dette skyldes, at vi tror på, at det er vigtigt løbende at modtage feedback, da behov kan ændre sig.

Hvad er en NPS?

Til at indhente din feedback benytter vi os af en NPS, der er en forkortelse af ’Net Promoter Score’. Dette er en simpel måde at fortage en markedsundersøgelse på ved at stille spørgsmålet: ”Hvor sandsynligt er det, at du vil anbefale vores virksomhed/produkt til en ven eller kollega?”.
 
NPS’en er således baseret på en tilfredshedsmåling, hvor der angives et svar på en skala fra ”slet ikke” til ”meget sandsynligt”. Derudover er der mulighed for at stille uddybende spørgsmål, hvilket vi har benyttet os af. Vi har udvidet vores NPS med følgende spørgsmål: 
 
  • Hvad kan vi gøre anderledes for at forbedre din oplevelse?
     
  • Hvis vi skulle gøre én ting anderledes for at forbedre oplevelsen, hvad skulle det så være?
     
  • Hvad synes du bedst om ved Caseware cloudløsningerne?
Dette skyldes, at vi ønsker at indhente så meget viden som muligt, så vi kan imødekomme netop din situation. Jo mere udbygget dit svar er, desto bedre kan vi vurdere, prioritere og medtage dine inputs i udviklingen af Cloud-produkterne.

Vi vil sætte stor pris på enhver feedback – både ris og ros

Har du noget på hjertet, er du selvfølgelig altid mere end velkommen til at kontakte os på følgende telefon: 88 74 81 11 eller mail: caseware.danmark@caseware.com


 

Få mere viden