PBC-listen til revision

Den cloud-baserede PBC-liste gør det lettere og mere sikkert for dig at styre dokumenthåndtering i revisionsprocessen. Værktøjet er udviklet til at forenkle revisionsprocessen, så du kan spare tid.

Kort om PBC-listen

PBC-listen er en cloud-baseret mappeløsning, der gør det hurtigt og nemt at dele informationer med kunden. Listen indeholder alle de dokumenter m.m., som du skal bruge for at udføre en revision for kunden. Med PBC-listen er:

  • Alle informationer samlet et sted
  • Dokumenter m.m. tilgængelige for både kunden og de relevante kollegaer på kontoret
  • Det let at tilføje nye dokumenter, hvis eksempelvis antallet af nødvendige dokumenter øges.
     

Fordele med PBC-listen

PBC-listen i clouden er den ideelle platform til håndtering af PBC-listen, da det giver adgang til funktioner, der gør det let at samarbejde både internt og eksternt med kunder og sikre, at alle informationer bliver opdateret i realtid. Med PBC-listen får du:

  • Et alternativ til at bruge Excel-regneark, Google-ark, Microsoft Word-dokument eller traditionel e-mail. Ved at skifte til det dynamiske PBC-liste værktøj vil du opleve store effektivitetsgevinster og øget kundetilfredshed.
  • Mulighed for let at efterspørge dokumenter hos kunderne og overføre filer. Samtidig gør platformen det let for alle involverede parter at følge processen og sikre, at alle har adgang til de seneste noter, dokumenter etc.
  • Et hurtigt overblik over revisionsprocessen, hvilket gælder alle, der er involveret i den enkelte sag. Det er således let at følge engagementer og tildele opgaver. 

CaseWare Cloud har de højeste sikkerhedskvalifikationer, som industrien tilbyder. PBC-listen i Clouden sikrer således, at følsomme dokumenter og oplysninger gemmes i et sikkert miljø.