Erfaren revisor til produktudvikling

Vil du være med til at udvikle fagligt stærke og brugervenlige løsninger til revisorbranchen? Vil du være med til at designe fremtidens revisorsoftware? Hvis du kan svare ja til disse spørgsmål, så er du et godt match til en nyoprettet stilling som produktudvikler i vores CaseWare-team.

Vi tilbyder

Muligheden for i tæt samarbejde med den produktansvarlige at skabe fremtidens revisorsoftware med brugervenlige og fremtidssikrede løsninger. Du får ansvaret for at udarbejde user stories til udviklerne med udgangspunkt i lovkrav og markedsbehov. Herudover er det dig, som accepterer det færdige produkt og sikrer en tilfredsstillende produktkvalitet inden frigivelsen til marked.

Du bliver en del af udviklingsteamet, som har ansvaret for den samlede produktpalet: CaseWare Cloud, CaseWare Desktop samt FSR - Business Connect. I tæt dialog med supporten skal du planlægge opdateringer og vedligeholdelse af løsningerne og bidrage med faglige input, så vores løsninger er opdateret.

Som produktudvikler bliver du en del af et produktudviklingsteam, der arbejder i et agilt arbejdsmiljø, og hvor kvalitet og høj faglighed er i fokus. Hos os finder du faglig sparring, et imødekommende socialt miljø og masser af spændende udfordringer. Du får mulighed for at udvikle dig både fagligt og teknisk.

Vi sikrer, at din faglighed holdes ved lige og opdateres gennem løbende uddannelse, så du er i stand til også at imødekomme branchens behov i et fremtidsperspektiv. Dette vil sikre dig attraktive kompetencer både i rollen som produktudvikler og internt i revisorbranchen.

Du vil i dette job have en bedre Work-life-balance, end hvad der generelt er gældende i revisorbranchen.

Vi forventer, at du som person har gå-på-mod, er engageret og en god holdspiller.

Vi er 18 kolleger i CaseWare, hvoraf 5 arbejder i København og 13 i Odense. Du har mulighed for at arbejde fra begge steder.
 

Dine opgaver

Dine nye opgaver omfatter:

  • Planlægge og sikre frigivelserne til kunderne, herunder udarbejde kommunikationen, så kunderne let kan tage opdateringen i brug
  • Udarbejde beskrivelser i form af user stories baseret på lovgivningen, faglige standarder og kundebehov i tæt samarbejde med produktudviklingsteamet
     

Vi forventer

  • Du er uddannet revisor eller har på anden måde tilegnet dig revisorbranchens faglighed
  • Du har arbejdet med CaseWare eller andre revisorsystemer.
  • Du kan forene faglighed med teknik, så du kan omsætte det forretningsmæssige til specifikationer og operationelle løsninger
  • Du har fokus på kvalitet og grundighed i arbejdet med løsningerne
  • Du er struktureret og arbejder målrettet med løsning af opgaver
  • Du trives med at være en teamplayer, der sætter kunden i centrum.
     

Vi er

Vi er en moderne organisation med cirka 60 ansatte, og vi tilbyder charmerende kontorfaciliteter i en fredet bygning, god kantineordning, pension og sundhedsforsikring, feriefridage samt en aktiv personaleforening med sociale arrangementer. Vi har kontorer i henholdsvis Odense og København.
 

Er du interesseret?

Så send din ansøgning, CV samt kopi af relevante dokumenter hurtigst muligt til Celina.bachmoeller@caseware.com.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte adm. direktør Celina Bach Møller på telefon 41933163 / Celina.Bachmoeller@caseware.com

Om

CaseWare

CaseWare er en professionel software-løsning, der understøtter opgaver i relation til revision og regnskab. CaseWare er egnet til løsning af opgaver hos såvel revisorer som hos virksomheder. I Danmark sælges CaseWare af CWI Denmark ApS, som er et datterselskab til CaseWare Int., der har hovedkontor i Toronto. CaseWare Int. er en af Canadas originale Fintech-virksomheder, der har ledet branchen i over 30 år med mere end 500.000 brugere i 130 lande og tilgængelig på 16 forskellige sprog.

Selvom du måske ikke har hørt om CaseWare Int. (endnu), angiver over 36.000 revisorer og revisorer CaseWare som en færdighed på deres LinkedIn-profiler!

En af CaseWares kerneværdier er, at vi tror på, at vores medarbejdere gør os gode, og med det i tankerne er vi dedikerede til at opbygge teams lige så forskellige som vores kunder på en retfærdig og inkluderende måde. Vi byder velkommen og opfordrer kandidater med alle baggrunde til at ansøge.

Alle kandidater, der har succes med at opnå et tilbud om en stilling, skal gennemføre et baggrundstjek gennem Certn.co, som typisk omfatter en identitetsbekræftelse og en kontrol af straffeattest. Direktører og seniorledere vil også gennemgå et blødt kredittjek.

 

Del til: