Som en del af vores igangværende one Caseware-initiativer integrerer vi processer over hele verdenen, så vores teams kan arbejde mere effektivt og gøre tingene lettere for dig som kunde. Overgangen til MyCaseware vil forbedre din fakturerings- og betalingsoplevelse og give dig endnu flere muligheder. Fra den 4. marts 2024 vil du have central adgang til følgende 24/7:

⭐Selvhjælpsressourcer og komplet vidensbase

⭐Nyheder og meddelelser

⭐Administration af dine betalinger, licenser og licenskoder

⭐Se nye fakturaformater, der bedre betjener vores globale kundebase

⭐Downloads af licenseret software

⭐ Opdateringer af cloud-tjenester.

Vi forventer, at overgangen til det nye MyCaseware vil forløbe problemfrit. Hvis der skulle forekomme eventuelle forstyrrelser, vil de være minimale. I løbet af de kommende uger bedes du holde et vågent øje med din e-mail for vigtige meddelelser om overgangen og nye adgangsoplysninger.

Begrænset adgang til MyCaseware

Overgangen til MyCaseware-platformen finder sted fra den 29. februar til den 4. marts 2024, kl. 23 CET. Du vil ikke have adgang til din konto i dette tidsrum. 

Hvis du mod forventning støder på problemer med at foretage betalinger via MyCaseware efter denne blackout-periode, eller i løbet af de første dage af overgangen, bedes du vente én arbejdsdag, efter betalingen blev foretaget, og forsøge at behandle betalingen igen.

Har du spørgsmål?

Hvis du har spørgsmål til MyCaseware, så tøv ikke med at kontakte os på support.dk@caseware.com. Vores dedikerede support-team sidder klar til at hjælpe dig. 


 

Få mere viden