Kort om CW*Basis SmartSync
Med CW*Basis SmartSync får du et filsynkroniseringssystem, der gør det muligt for dig og dit team at arbejde flere i det samme kundeengagement. CW*Basis SmartSync gør det muligt at:
- Teams kan i realtid arbejde på lokale kopier af en fil, mens hver fil synkroniseres automatisk i baggrunden.
- Alle ændringer, der laves i kundeengagementet, kan ses med det samme, uanset om dine kollegaer arbejder fra kontoret, hjemme eller hos kunden. Samtidig behøver ingen i teamet at vente på, at nogen sender en fil videre eller vender tilbage til kontoret.
- Når du arbejder offline i perioder, og så snart du kobler dig på et netværk, så opdateres kundeengagementet automatisk.
En integreret del af løsningen er importfunktionen fra e-conomic (har du en Navision løsning hos Norriq, kan du også importere direkte til Caseware). Hvis du har administratoradgang på vegne af dine kunder, kan du importere råbalancen og/eller finansposteringerne fra økonomisystemerne direkte ind i Caseware.
Kombineres CW*Basis SmartSync med Caseware Cloud, kan decentrale teams til enhver tid samarbejde problemfrit om det samme engagement, uanset hvor de er.
Fordele ved CW*Basis SmartSync
Med CW*Basis SmartSync følger en række fordele, som du kan læse meget mere om nedenfor:
- Gem en kundefil på et centralt sted og samarbejd på tværs af teamet i realtid.
- Spor alle ændringer på engagementet og rul tilbage til tidligere versioner, når det er nødvendigt.
- Arbejd offline og synkroniser, når forbindelsen til netværket genetableres.
- Integrer med Caseware Cloud, og kundefilen er altid tilgængelig fra ethvert sted til enhver tid.
- Import af regnskabsdata direkte fra e-conomic (har du en Navision løsning hos Norriq, kan du også importere direkte til Caseware).