Kort om CW*Basis SmartSync

Med CW*Basis SmartSync får du et filsynkroniseringssystem, der gør det muligt for dig og dit team at arbejde flere i det samme kundeengagement. CW*Basis SmartSync gør det muligt at:

  • Teams kan i realtid arbejde på lokale kopier af en fil, mens hver fil synkroniseres automatisk i baggrunden.
  • Alle ændringer, der laves i kundeengagementet, kan ses med det samme, uanset om dine kollegaer arbejder fra kontoret, hjemme eller hos kunden. Samtidig behøver ingen i teamet at vente på, at nogen sender en fil videre eller vender tilbage til kontoret.
  • Når du arbejder offline i perioder, og så snart du kobler dig på et netværk, så opdateres kundeengagementet automatisk.

En integreret del af løsningen er importfunktionen fra e-conomic (har du en Navision løsning hos Norriq, kan du også importere direkte til Caseware). Hvis du har administratoradgang på vegne af dine kunder, kan du importere råbalancen og/eller finansposteringerne fra økonomisystemerne direkte ind i Caseware.

Kombineres CW*Basis SmartSync med Caseware Cloud, kan decentrale teams til enhver tid samarbejde problemfrit om det samme engagement, uanset hvor de er.

 

Fordele ved CW*Basis SmartSync

Med CW*Basis SmartSync følger en række fordele, som du kan læse meget mere om nedenfor:

  • Gem en kundefil på et centralt sted og samarbejd på tværs af teamet i realtid.
  • Spor alle ændringer på engagementet og rul tilbage til tidligere versioner, når det er nødvendigt.
  • Arbejd offline og synkroniser, når forbindelsen til netværket genetableres.
  • Integrer med Caseware Cloud, og kundefilen er altid tilgængelig fra ethvert sted til enhver tid.
  • Import af regnskabsdata direkte fra e-conomic (har du en Navision løsning hos Norriq, kan du også importere direkte til Caseware).