Kort om CW*Connector
En række af vores kunder bruger CW*Connector til at linke til specifikke Word og Excel standardskabeloner. Der således tale om et add-on værktøj til Excel og Word. CW*Connector kan anvendes til at:
- Effektivisere revisorforretningen ved at udarbejde standard arbejdspapirer, der benyttes på alle kunder. Opdateringer kan centraliseres, og en ny pakke kan deles med kollegaer via ”Dokumentbiblioteket”.
- Opbygge rapporter tilpasset dine behov. Dette gælder blandt andet interne ledelsesrapporter, hvor der eksempelvis månedligt skal følges op på flere enheder.
Fordele med CW*Connector
Med CW*Connector følger en række fordele, som du kan læse mere om nedenfor:
- Hvis oplysningerne i de underliggende Caseware-data ændres, afspejles dette øjeblikkeligt i alle linkede Excel- eller Word-skemaer.
- Alle dele af CW*Basis SmartSyncs database integreres, inklusiv indeværende og tidligere års saldi
- Der kan tilføjes henvisninger, flueben og links til understøttende dokumenter.