Business Connect
Med Business Connect kan du let integrere andre systemer og værktøjer med Caseware, der sikrer, at dine arbejdsprocesser fungerer så effektivt som muligt. Integrationsløsningen består af to dele:
- Den serverbaserede del, der kobles til andre programmer via et Application Programming Interface (API).
- Den klientbaserede del, der kommunikerer med serverdelen og med Caseware.
Vi har udviklet to løsninger – en til Caseware Cloud og en til Caseware Desktop. Således er Business Connect fremtidssikret, samtidig med at vi sikrer en god overgang fra Desktop til Cloud.
I første omgang er Business Connect frigivet med to integrationer: Virk.dk til XBRL upload af regnskaber (Indsendelsesservicen) og TimeView til synkronisering af kundestamdata og kontaktpersondata.
Om Indsendelsesservicen
Indsend regnskaber til Erhvervsstyrelsen i formaterne IXBRL og XBRL med kun tre klik.
Med vores indsendelsesservice tilbyder vi følgende:
- Indsendelse af et supplerende dokument, hvis du har valgt ikke at vise nettoomsætningen.
- To løsninger - vælg enten at indsende et enkelt regnskab eller indsende flere regnskaber samtidig.
- Samspil med regnskabssystemer, heriblandt Caseware Working Papers, hvor du kan indsende regnskaber direkte fra regnskabsmodulet.
- Besked, hvis indsendelsen er fejlet, ligesom du har mulighed for at genindsende et eller flere regnskaber.
Vi logger alle handlinger, og sluttelig modtager du en bekræftelse for modtagelsen i Erhvervsstyrelsen.
Se eller gense det seneste webinar om 'XBRL og IXBRL med 3 klik'