Dine væsentligste arbejdsopgaver

Som teknisk supporter indgår du i vores kundeserviceteam, hvor dine primære arbejdsopgaver er, at:

  • Hjælpe kunderne med de tekniske udfordringer i vores grundprogram
  • Gennemføre tekniske samtaler for at forstå kundernes systemopsætning og efterfølgende kunne installere vores software hos nye kunder
  • Opdatere og understøtte eksisterende kunder i forhold til deres tekniske set up
  • Være med til at implementere vores kommende løsninger i drift hos kunderne
  • Styre og udstede licenser til kunderne

Sammen med dine kollegaer sikre du, at kunderne har den bedst mulige oplevelse med Caseware. Opgaverne håndteres både via mail og telefon. Opgavernes størrelse varierer for kunde til kunde, og de færreste dage vil være ens.

Vi tilbyder

Muligheden for at arbejde med et af markedets førende kvalitetsstyringssystemer til revisorbranchen og store virksomheder. Løsningen anvendes i dag af cirka 300 virksomheder i Danmark.

Du vil være en vigtig faktor i driften af vores aktuelle løsninger, men du får også indblik i fremtidens Caseware løsninger i Clouden. Du vil i dette job være en del af de daglige opgaver i kundeserviceteamet, samtidig med at du deltager på større projekter både internt og med kunder.

Du oplever i dagligdagen, at vi er en del af en global organisation, med hovedkontor i Canada, hvilket kan betyde en del dialog omkring kundeudfordringer på engelsk både skriftligt og mundtligt. 

Vi forventer

Du vil være med til at gøre brugeroplevelsen for kunderne endnu bedre, og du sætter god service øverst. Du har masser af gå-på-mod, engagement samt vil gerne udfordres. Du vil arbejde med én specifik software og dens platform, hvor du konstant vil forsøge at optimere disse og deres drift.

Herudover forventer vi, at du:

  • Har en baggrund med IT-support – og heraf har forståelse for software set up og systemmigrering
  • Har en stor interesse for at få fingrene ned i en specifikt software, og driften heraf
  • Er struktureret og arbejder målrettet med løsning af opgaver
  • Trives med at være en teamplayer, der sætter kunden i centrum
  • Er kvalitetsbevidst og løsningsorienteret

Om os

Vi er en arbejdsplads med en uformel omgangstone og godt humør, men også med krav om stort engagement samt høj faglighed og teknisk kunnen. Vi har kontorer i hhv. Odense og København, men du vil få din gang i Odense.

Vi har leveret løsninger til revisorbranchen i mere end 30 år og er en del af Caseware International-koncernen som har hovedsæde i Toronto, Canada.

Interesseret?

Så send din ansøgning hurtigst muligt, CV samt kopi af relevante dokumenter til job.dk@caseware.com.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Customer Service Manager Magnus Klokkedal Sørensen på telefon 41933191 / magnus.klokkedal@Caseware.com

 

Om

CaseWare

CaseWare er en professionel software-løsning, der understøtter opgaver i relation til revision og regnskab. CaseWare er egnet til løsning af opgaver hos såvel revisorer som hos virksomheder. I Danmark sælges CaseWare af CWI Denmark ApS, som er et datterselskab til CaseWare Int., der har hovedkontor i Toronto. CaseWare Int. er en af Canadas originale Fintech-virksomheder, der har ledet branchen i over 30 år med mere end 500.000 brugere i 130 lande og tilgængelig på 16 forskellige sprog.

Selvom du måske ikke har hørt om CaseWare Int. (endnu), angiver over 36.000 revisorer og revisorer CaseWare som en færdighed på deres LinkedIn-profiler!

En af CaseWares kerneværdier er, at vi tror på, at vores medarbejdere gør os gode, og med det i tankerne er vi dedikerede til at opbygge teams lige så forskellige som vores kunder på en retfærdig og inkluderende måde. Vi byder velkommen og opfordrer kandidater med alle baggrunde til at ansøge.

Alle kandidater, der har succes med at opnå et tilbud om en stilling, skal gennemføre et baggrundstjek gennem Certn.co, som typisk omfatter en identitetsbekræftelse og en kontrol af straffeattest. Direktører og seniorledere vil også gennemgå et blødt kredittjek.

Del til: