Magnus Klokkedal | Customer Service Manager


Regnskabssæsonen 2024 er godt i gang, og vi kan i supporten konstatere en stigning i antallet af opkald, da revisorer, regnskabsafdelinger med flere arbejder på højtryk. Den højere aktivitet i supporten skyldes generelt flere brugere, som skal have hjælp til blandt andet finpudsning af regnskabet, lidt opfriskning i brugen med mere.  

Ny serviceportal
Vi glæder os til i løbet af året at udrulle en ny serviceportal, der giver os mulighed for at tilbyde jer en endnu bedre service. Via serviceportalen har man som bruger selv adgang til at kunne registrere og følge egne supportsager, ligesom man kan tilgå egne licenskoder, downloade software, finde vejledninger med mere.

Vi vil udsende mere information om den nye serviceportal, når vi nærmere os lanceringen.

Hvad bringer 2024 på produktsiden?

Vi ser ind i et spændende år, hvor vi lancerer nye Cloud-produkter og kommer med tekniske og faglige opdateringer til Desktoppen. Vi har blandt andet følgende på programmet:

Cloud
Frigivelse af Cloud Regnskab (Klasse B) foråret 2024

Desktop
Frigivelse af Working Papers 2024
Opdatering af CW*Regnskab og CW*Revision i sensommeren
Opdateringen af CW*Regnskab inden statussæsonen 2025


 

Få mere viden