Caseware-teamet


 

1. Mulighed for at arbejde overalt
82 procent af alle revisionsfirmaer (1) anvender en hybrid arbejdsmodel, som både understøtter medarbejdere, der sidder på kontoret, og dem som arbejder remote. Med cloud slipper du for dyre “on-premise” it-løsninger og lader i stedet dit team arbejde effektivt fra hvilken som helst lokation – også med din nuværende Desktop-løsning.

2. Følg med i produktionsfremdriften
Med Monitor kan Cloud vise, hvor langt I er med jeres arbejde. Fordi Desktopfilerne gemmes i Cloud, kan Caseware monitorere fremdriften på tværs af alle kunder. Det kan for eksempel ses, om planlægningen er underskrevet, eller topmemoet er underskrevet  – med andre ord: ”Drop dit regneark på fremdrift” og lad Monitor klare opgaven.

3. Styr dine filer intuitivt
I 2025 vil mere end 85 procent af organisationer omfavne en "cloud-first"-indstilling. Clouden tilbyder centraliseret dataopbevaring, indbygget opbevaring, hukommelse og backup-kvalifikationer, som garanterer, at filerne altid er tilgængelige.

4. Let samarbejde med kunder og kolleger
41 procent af revisionsfirmaerne siger, at virtuelt samarbejde med kunder er en stor udfordring. Clouden afhjælper dette problem med let fildeling, PBC (Prepared by customer)-lister og statusrapportering – det hele i en central lokation.

5. toptalenter
34 procent af de medarbejdere, som arbejder remote, siger, at de ville kigge efter et nyt job, hvis de skulle vende tilbage til kontoret. Cloudens fleksibilitet, hastighed og pålidelighed holder medarbejderne glade og hjælper dig med at tiltrække de bedste kandidater.

Kom på clouden med Caseware
Skab mere effektivitet og fleksibilitet i din virksomhed med cloud. Caseware tilbyder blandt andet løsninger som Cloud Regnskab og PBC-listen.

Alle procenttal er fra en international Caseware analyse.


 

Få mere viden